101103

Det gick bra på bibblan, Emma och jag pratade om våra favoritböcker och vi bestämde att jag ska låna en av hennes. efter snacket tittade vi på The nightmare before christmas, den var lika bra som jag kom ihåg :D
jag myste runt på biblioteket i nästan 1 timme efter filmen och åkte med mamma hem. hann även med att lyssna på henriks band som övade i källaren, måste säga att jag är ganska imponerad.
nu har jag förberett mig inför morgondagen. duschat, laddat hem ny musik, skickat sagda musik till mammas dator och lagt in den på min mp3, packar och tänker på hur kul miranda och jag ska ha!
det bli hektiskt med alla resor men det ska nog gå. Sara hämtar mig imorgonbitti halv åtta å så kör jag till nio och bussen hem till mirr går 09.56. tiden emellan ska jag nog spendera på mcdonalds, äta frukost och läsa min bok.

jag ska återgå till packandet, måste gå och lägga mig snart om jag ska orka gå upp imörrn.
todelooo!


varför kan jag inte sluta tänka på dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0