101102

Alla mina appointments gick bra idag. körde rondeller på min lektion och tog bussen tillbaka i ilfart till broby.
cyklade i motvind och uppförsbacke till frisören och klippte topparna och en hellugg. blev jättebra och jag är väldigt nöjd med att ha en frisyr igen för det var länge sen.
jag är lite nervös inför biblioteket imorgon, får nog förbereda mig imorgon innan jag drar dit. så jag vet lite vad jag ska säga. annars har jag inte gjort mycket idag. tittade på Sabrina och sov. Kevin hälsade på och vi såg en film och spelade lite kort. han körde precis så nu ska jag nog ta en tripp ner till köket och äta något.
drog hem Casper möter Wendy och Bewitched, så dom ska jag se ikväll om jag orkar.

plus att jag längtar till torsdag då jag ska hem till miranda i simrishamn och sova där, vi ska dansa och spela age of empires har vi bestämt så det ser jag jättemycket fram emot :D

tjing tjong! (någon som kollat på I Anneli på ettan?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0