100524

min dag har varit extremt produktiv
jag har läst en bok, målat min naglar och kollat när gräset växer.

hade även terminsuppspel idag; både sång och piano. det var allmänt omysigt och jag är enbart glad att det är över.
imorgon blir det ensemble, naturkunskap (suck!) och idrott YÄY! :D

önskar att nästa glee-avsnitt kommer snart, annars smälter jag bort och blir en glee-älskande pöl. äsch vad det här var onödigt! varje gång jag läser min talangfulla vänners bloggar tänker jag bara: "Jag vill, jag vill, jag vill också skriva så bra och intressant" och sen när jag väl bestämmer mig för att skriva ett inlägg blir det mest gooey "Jag kan, JAG KAN, JAG KAN.. inte"

nej, nu blir det buffy och sängen. hm, inte i nån konstig kombination alltså, inget snusk med någon vid namn buffy.
snarare buffy the vampireslayer på tv och jag i sängen.
hejdå, stortå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0