100505

klockan är 21.37 och allt är väl.

jag befinner mig hos min far eftersom jag fick lite fnatt igår och ville hälsa på helt enkelt.
lite lonesome but nice. och konstigt nog var jag inte så bok-optimistisk som jag alltid är när jag ska nånstans. tog bara med mig 3 st, och har nu läst ut 2. vet icke hur jag ska överleva tills fredag men jag får väl läsa Hälge.

idag har jag gjort historiaprov och tentat teori i gehörs- och musiklära. gemun gick väldigt bra kände jag men historian blev en flopp.
jag anser inte att det ingår i min läroplan och allmänna bildning att spekulera i frågor som: vad tror du hade hänt om Adolf Hitler hade dött i en olyckshändelse 1928?
ja.. vi hade allafall sluppit hans förbaskade mustach.


och nyss ringe samme och undrade om vi skulle göra Goldfingers version av 99 red balloons eller Nenas. han tyckte nena och nu är jag förvirrad för jag har helt siktat in mig på goldfingers. menmen, vi ska nog klura ut nåt..

nu blir det snart lite True Blood för jag har så mycket False Blood att jag inte vet vart jag ska glo.
tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0