100324

hej hopp snopp.

jag vet, jag vet, jag har inte skrivit på hundra år men jag har mina perioder.
haha, höll på att skriva att jag hade min persikor. x) nåväl, persikor eller ej, livet är rätt hektiskt just nu. massa scmu och massa flygande och flängade. känns som om jag bor på pendeln 545 nu.
anywho, idag har jag klippt och färgat håret, känns bra, blev bra.
igår gjorde jag en ansiktsbehandling och det gjorde ont men blev väl också bra x)

oh oh, idag gjorde jag en busig sak .. jag skolkade från gemun. hoho! mirre och jag sa att vi skulle till ungdomsmottagningen (ingen vågar fråga då. xD)
men istället åkte vi med jojohanna hem och käkade pasta, kassler och kladdkaka. (dock inte tillsammans.)
och sen var vi tvunga att undvika Bertil resten av dagen vilket visade bli ganska spännande för min del.
på väg upp till min sånglektion lufsade lilla bertil (som är väldigt läskig och kan bli väldigt arg och är en väldigt tuff lärare. mirre och jag skakar i skräck varje onsdag inför ett möte med honom xD) in genom dörren på första våningen och jag blev tvungen att bokstavligen talat kasta mig in på en toalett för att undvika konfrontation. it was all very movie-like xD

sen på min sånglektion (efter att jag berättat för min sånglärare, johanna om eskapaderna) fick jag gömma mig bakom pianot medans hon kopierade sångpapper, eftersom hennes rum ligger brevid Bertils.
Haha, allt var väldigt dramatiskt och roligt.

adjöss :)

Kommentarer
Postat av: miranda

Att vi vågade!!

2010-03-25 @ 12:56:22
URL: http://mipanda.blogg.se/
Postat av: Stina

helt galet!

2010-04-03 @ 14:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0