100307

Jag har haft en spektakulär/läskig helg.
Läskigheten tittade fram när jag i fredags bestämde mig för att se en film på antons dator när han och sebastian inte var hemma.
så jag traskade in på deras rum och såg fram emot en bra film. bläddrade lite och bestämde mig för en som hette Rec.2 och tro mig, aldrig har jag ångrat nåt så mycket i hela mitt liv. visade sig att Rec.2 var en spansk skräckfilm med blod, galna människor och allmänt äckliga detaljer. jag blev räddare och räddare för varje sekund som gick.
till slut var jag tvungen att stänga av ljudet och lyssna på lars winnerbäck i lurarna istället. dåligt slut var det också.
som grädden på moset var jag tvungen att utföra världens manöver för att ta mig ut ur rummet utan att bli uppäten. släckte en lampa i taget, öppnade alla dörrar och tände alla lampor mellan mitt och sebbes rum och sprang som en antilop från ena sidan av huset till den andra. best friday evah!


men min lördag var bra.
mamma, bo-ewe och jag körde upp till göteborg för att se min systers teaterföreställning. hon var grymt duktig som alltid och jag tyckte det var speciellt roligt när alla började hångla på scen, mest för att nästan alla killar i hennes klass är gay och var tvunga att kyssa tjejer ^^
på vägen hem åt vi på mcdonki och såg en älg (inte på mcdonki utan på vägen); vilket osökt får mig att tänka på Brönnestad, älgstaden. George Bush och Hälges tillflyktsort, ett paradis för turister! (engelska-uppgift, promota en stad. johanna och jag la ihop våra orter Broby och Önnestad. :D)

ha de flottigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0