wopedoooo

jag hittade precis tre ostbågar och ett lypsyl i min bh. klockan 'r 01.53 och jag är nyss hemkommen från johannas artonårsfest. en mycket lyckad kväll i min mening. jag anlände till festen med noll dricka och åkte därifrån ganska mycket på örat, vilket jag fortfarande är. det här är det första inlägget jag skriver full. hoppas du inte läser detta mamma.
har precis talat med min bror anton och hans flickvän matilda, verkar vara en reko tjej. gud, skrev jag precis "reko" ? skjut mig -

ska sova nu, måste jobba imorgon kl 08.00 -  inte skoj.

sayonara otrohetsvara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska nog läsa mitt dagboksinlägg innan jag somnar i kväll, det kan vara ganska spännande eftersom jag var väldigt arg när jag skrev det igår, då var klockan halv tre på natten och jaa.. helt enkelt inte okej.

2010-06-20 @ 22:52:01
Postat av: Stina

hm, vem är du? :D

2010-06-21 @ 13:16:15
URL: http://synonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0