whope-do-do

korsning bloggen!

idag var det utomhuskonsert inomhus. jag bluesade rumpan av mig och det gick bra.
och vet ni vad?!!!!
JAG FICK G I MATTE B!!! helt otroligt alltså, vet fortfarande inte hur det gick till! jag kompletterade idag och det gick bra så Carl sa att jag fick godkänt! Ett lyft på hatten till min systers pojkvän Jim som hjälpte mig plugga igår, över skype. funka helfint ;)

nu ska jag fixa min mp3 med lite fräsch musik och kanske cykla lite? gillar att cykla .. det är mysigt =)
och imorgon är det karneval och jag ska spela samba. och sen slutar vi på fredag och då ska jag och felisch rocka på avslutningen! olivia och beccs ska också rocka!:D alltså, det är svårt att inte använda utropstecken när man är glad! haha xD

tudeloo tina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0