100627

Idag har jag haft en hel-chill dag :D
Vaknade brevid kära Erika, efter en vild natt inne i stan ;), och så tittade vi på ett avsnitt av Vänner. Åt frukost tillsammans med mina paranteser, min moster, kusin och min mormor. Tydligen var det släktträff utan att jag visste det xD
Sen körde Ica, som Noah kallade henne, och jag stack till jobbet.
Gassade där i 4 timmar och efter det kom Erika cyklandes och höll mig sällskap de sista två timmarna. Vi hade följe hem och bestämde att vi kanske ska ta ett kvällsdopp imorgon efter vi jobbat.
Åt världens godaste måltid med min familia och alla är typ på jättebra humör :D väldigt kul, känns så bra när vi är glada istället för att vi bråkar :)

och nu pratar jag med olivia, via sms och bestämmar om onsdagens träff.
vi myspysa hemma hos henne för hon har FF xD
(snart fyller jag år, yäy!)

nåväl, hej då ringtå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0