100625

Det fick bli en lugn midsommar för mig i år. Så istället för att åka till Towa och festa med Olivia, Miranda och Feffs blev det att käka hemma och sen va hos min halvbror lite.
hade mysigt med min kusin Noah, vi gick till postlådorna och tillbaka, jag lärde honom att man ska lägga skräp i soptunnan och att man aldrig ska vika av från stigen (tror ni han lyssnade? nejfan. gick rätt ut i skogen och jag som var barfota ville inte direkt följa efter. så jag fick skrämma honom med tomtar och troll så han kom tillbaks. x) (han är typ 5 så ni vet xD)

Nu ska jag titta lite på tv och sen faktiskt sova. Jobbade 8 timmar idag och det var galet hektiskt! Alla vill ha jordgubbar på midsommar, visste ni det ..?
Komiskt att man sitter och typ läser och tiden går så sakta alla dagar man jobbar förutom midsommarafton. Jag menar i vanliga fall brukar jag sälja för 3000 kanske. Idag sålde vi över 600 liter och fick in 29 000. snacka om rånrisk.


nu är jag trött. men jag har varit trött så länge att jag är pigg.
ajdö, gå inte och dö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0