100729

Tjingeling!
Jag hade en superb dag, kväll och natt igår :D Åhus på dagen med bOlivia, Mirrsan, Levin, Beccs och Jennypenny! Vi spelade kort (som vanligt, det typ det enda vi gör xD), käkade glass, badade och så käkade vi på class :)
På kvällen drog olivia, miranda, antreski och jag till biljard och drack lite :) träffade massa intressanta människor som vanligt. Vissa var trevligt intressanta, vissa snyggt intressanta och vissa var jobbigt intressanta x /
Så slaggade vi hemma hos mirre och fy vad skönt det är att lägga sig i en säng när man varit ute på galej x)

Och idag har jag varit på kalas hemma hos mormor och morfar eftersom lilla morfar fyller 78 idag, nu är han stora pojken ;D precis kommit hem och nu är jag trött och har lite tråkigt :/
funderar på om man kan hitta på något men det är väl fyskiskt omöjligt xD

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0