100727

Goderafton!
NU blir det ett långt inlägg så förbered er!
Gårdagen i ullared gick både bra och dåligt ..
Efter två timmars bilfärd och massa musik anlände vi äntligen till Gekås och gissa vad som händer? Jo, vi bryter bilnyckeln i låset när vi ska låsa. FUCKING BIG OH MY GOD! Ja, så Erika och jag tittade på varandra, tittade på nycklen, tittade på låset och skrattade tills vi fick kramp! xD och så sa vi: "Jaha, ska vi ta en vagn eller?" :D

Sagt och gjort, vi traskade in på Gekås och lämnade bilen (den låst så det var ingen fara gför stunden) och alla våra bekymmer utanför och förlorade oss i det välsignade hav som är ullared! Nedan bifogar jag en lista på dagens inköp.
Men allt gick bra för erikas mamma körde upp (18 mil! snäll mamu!) och lämnade en kopierad nyckel. tråkigt nog funkade inte den! xD så vi fick använda den nycklen hon kopierat kopian från och vi fick göra det väldigt försiktigt så att vi inte bröt den också. Så vi vågade inte stanna en enda gång, förrens vi kom till knislinge och kunde få ytterligare en nyckel gjord. Tur var väl det för besinen höll på att ta slut också.
Så det var ett äventyr!

På kvällen när vi kommit hem tittade vi på en sjuk jävla film som hette Orphan. En äcklig film om en unge som blir koko och vill döda alla i sin adoptivfamilj. föturom pappan då, honom vill hon förföra. Ja just det, glömde jag nämna att hon egentligen är 33 och har en dvärgsjukdom som gör att hon inte växer? Helt fucking sjukt.
så jag hade lite svårt att somna men det gick.
ikväll ska det inte upprepas. efter en helmysig dag med Johanna ska jag bara chilla med Sabrina Tonårshäxan ;D

bon soir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0