100725

Idag vaknade jag brevid erikan och det var hur trevligt som helst! Efter lite funderande snoozade jag i en halvtimme och efter det gick jag upp. Fixelerade mig lite och så hämtade Lenny, Kenny and Grandma mig och brush. Vi käkade på gästis i broby eftersom det är farmors 78 födelsedag imorgon :) min lilla faster Lena, aka Lenny aka Leningrad, och farbror Kenny, aka Kenza-apa, mådde bra förutom några små krämpor och det var kul att träffa dom :)

somnade hemma hos pappa efter prinsesstårtan och blev hemskjutsad praktiskt taget sovandes.
avverkade Aladdin och Crossroads + slutet av Marley och jag som började se häromdagen. Grät två floder tårar.

Funderade lit på livet, blev arg, skrev en låt, grät lite till och nu väntar jag på att erika ska komma hem.
Vi ska åka till fantastiska ullared imorgon! road-trip for EandS!

men puss på´re


Kommentarer
Postat av: miranda

men stina då, varför blev du arg på livet?

2010-07-26 @ 13:51:47
Postat av: stina

jag ska berätta för dig när vi träffas =) allt är koko och speciellt vissa personer xD

2010-07-27 @ 03:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0