100723

Jag är hemma från Ölandish nu. har haft en underbart härlig 4-dagars semsester med bara mina föräldrar och min syster och hennes boyfriend :) det var dunderskönt att bara vara i fyra dagar. Sussachs kompis Anna kom och hälsade på i två av dessa fyra dagar och även det var dunderkul :D vi åkte på loppisar ihop och så badade vi jättemycket i havet.
har nu blivit ganska brun och känner mig hudcancer-läcker som en nougat-bit ;)
har inhandlar diverse saker bl a en portfölj, en handväska och ett jätte fint guldhalsband på en ascool loppis som vi hittade av en slump.
fick bli en svart tröja från Lindex och en blå-vit randig schjal från H&M, och jag är ypperligt nöjd med min outfit.

sitter hemma här i min ensamhet och väntar på att erikan min ska sluta jobba och driva hit och chilla med mig :D
vi får se vart kvällen bär oss ;)

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0