100812

Så, jag blev sugen på något gott och att cykla upp till byn var inte så tilltalande så mamma sa att vi kunde övningsköra upp till bilisten. tyvärr hade dom stängt så då körde vi till knislinge istället, och jag har ingen aning om varför jag berättar det här .. xD verkligen, det finns inget annorlunda eller roligt med denna anekdoten. jo, möjligtvis att vi insåg en bit utanför broby att jag inte är redo att köra till knislinge i mörker så vi var tvunga att byta förare .. men ändå.
kom igen stina, något bättre måste du ha! hm, nej. herregud, mitt liv har aldrig varit tråkigare.. om inte skolan börjar snart lär jag växa fast i soffan och folk kommer sätta sig på mig i tron att jag är en konstig fläck på soffan. god that's sad. men jag är en geek! jag behöver stabila rutiner! läxa, uppsatser att skriva, tidiga morgnar att klaga på, äcklig skolmat att klaga på, jobbiga lärare att klaga på. sommarlov sucks, finns inget att klaga på .. xD

oh well, good night and remember: don't drive into trees, don't break your car-key in the lock, always walk in two:s and eat your veggies.
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0