100801 (jösses, det är augusti)

Nu har jag precis sett färdigt sista avsnittet på sista säsongen av That 70's Show.
Gråter ögonen ur mig och önskar att jag inte levde. Jag blir alltid såhär! Jag höll på att gå under efter sista avsnittet av Buffy the Vampire Slayer, grät en hink med tårar till Vänner och jag kommer aldrig bli densamma efter sista avsnittet av Förhäxad. And don't get me started on Lord of the Rings..

På måndag kommer säsong 1,2,3 och 4 av Gilmore Girls, precis som om jag inte har tillräckligt att gråta till!
Gech, who'm I kiddin'? i like the crying.

annars har det varit en äckligt intressant dag som alltid. åt jord, lekte med mina knivar och lemlästade en förbigående tant. such a happy day!
(usch, jag är gräsligt sarkastisk. please ignore my crankyness.)

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0