100416

det är fredag.
tänk det visst du inte va?
jag saknar min hallandskompis jack, har inte pratat med honom på evigheter känns det som. jag började nämligen tänka på Age of Empires och då tänker jag på honom för vi har spelat det ihop :)

har lite ont i huvudet.
har kollat på så ska det låta, norge vann; vilken överrasking xD
ska kolla på sagan om ringen extramaterial vilket jag hållt på med nu i en vecka.
jag är verkligen en filmnörd och speciellt en sagan om ringen-nörd. helt okej för mig.

visst är det galet hur man kan va så arg på nån ena stunden och sen älska dom över allt annat och sen bli så himla trött på dom igen? jag tror att jag kan vara manodepressiv. nej, antagligen inte men ibland känns det så.

au revoir


Kommentarer
Postat av: Feffs

Nu gjorde du mig fruktansvärt sugen på att spela Age of empires! gud stina, var du tvungen, men jag tror jag satsar på Age och Mythology istället :D

2010-04-24 @ 13:13:25
URL: http://feffs.blogg.se/
Postat av: Stina

hahah sorry girl! xD

2010-04-25 @ 21:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0