quelle surprise.

tjenixen =)
gud va bra jag mår av sommaren alltså! jag har inte mått så här bra på flera månader! :D
en downer är dock att  min hosta håller sig kvar som en morsgris på väg att flytta hemifrån. helt sjukt störigt, ibladn hostar jag så jag måste kräkas lite :S ischisch.
så jag gjorde mitt nationella prov i matte (delprov C) och det praktiska provet i hemkunskap i tisdags och sen drog jag mig hemåt. har legat ner sedan dess :P fast jag ska pallra mig till skolan imorron.
måste ändå vara ledig från slöjden för pappa ska hämta mig vid 3 och så ska vi åka till min faster och farbror :D
agneta har klipptid vid 5 (hon klipper sig hos nån speciell snubbe där uppe där dom bor så ^^)

OCH HUNDARNA SKA MED! :D :D :D :D :D stor lycka för mig :D

och lite uppdatering, jag var på väla med mamma och sussi. min moder var otroligt snäll och betalade ett par snygga, korta jeansshorts :) en bh (yahoo! det klämmer inte och det är inte för stort heller! :D;D) en jätte fin svart tubklänning till middagen och en vit tunika till kyrkan. vi ska dra oss ut igen och hitta ett par uppvikta jeans till tunikan och sen ett par klackskor också :) i'm mighty happy!

fast det är dåligt med bra music just nu. har absolut inget nytt att lyssna på!
så nu ber jag er, snääääällla. ge mig tips på bra music för annars funkar jag inte :(

sayonara ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0