books, books and books.

"The bad guys dropped to the ground, deader then disco.
Their faces were frozen in eternal expressions of pissed-of."

 / Undead and Unwed



som den gigantiska bokmal jag är ska jag nedan skriva upp några
böcker jag avgudar och vill att resten av världen också ska läsa.


Undead-serien av MaryJanice Davidson; handlar om Betsy Taylor,
återuppstånden från de döda och vampyrernas (motvilliga) drottning.
avgudar skor och tar inget på allvar. galet bra böcker, på engelska,
som jag har läst säkert 20 ggr. sexigt och kul xD

Om jag kunde drömma, När jag hör din röst av Stephenie Meyer.
okej, sorry, ännu en vampyr bok, can't help it x). handlar om mänskliga Bella och
vampyren Edward, omöjlig kärlek, vad kan vara bättre? jo, omöjlig, och oövervinnelig kärlek. :D
+ att det är galet spännande ibland =)

Mediator böckerna av Meg Cabot; Susannah Simon, med den ovanliga gåvan att se spöken,
flyttar till Kalifornien med sin mamma till hennes ny familj,
och knasigt nog dör folk i Kalifornien också (xD) så medla medla medla - dvs, hjälp de dumma spökena att inse att dom ska inte vara här utan på "andra sidan". väldigt rolig, och romantiskt eftersom hon träffar en speciell snubbe xD :D 

Det Levande Slottet av D.W. Jones; härligt knasig bok om landet Ingaria där allt är möjligt och
den äldsta av systrarna alltid hamnar i svårigheter. Sofie förvandlas från ung kvinna till gammal kvinna. mkt gammal kvinna, typ 100. xD hon beger sig då till den farlige trollkarlen Howl,
som sägs leva på unga flickors själar, (?) anyways, hon stannar hos honom
som städerska under tiden medans hon försöker bryta sin förtrollning. störkul och mysig :)

GOD, I dig books. ^^ som ni ser är det mesta fantasy i guess (?) well, i like it =) och herregud, vem gillar inte störsexiga vampyrpojkar? huh? handuppräckning? inte någon? didn't think so xD

godnatt, and skriv en signal om du, hrm, tycker det finns nån bok jag borde läsa.

Kommentarer
Postat av: Jack

Meh! Har du inte sett levande slottet! Filmen är ju ... magisk! :D

2008-03-08 @ 13:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0