Bara renrasigt my ass.

lekis med tvillingarna idag, ypperligt trevligt :) spelade pengaspel och läste om Andra Världskriget.

ärligt talat, så fort jag läser om Hitler och Andra Världskriget mår jag dåligt i själen. hur, hur, hur i hela friden kunde någon tänka så och tycka det var vettigt? Hitler kan inte ha haft alla tomtar på loftet. Visst, han kanske var en jättbra officer och krigsgubbe men i sig själv var han nog lite galen.
Det är så sjukt gräsligt att läsa om barn som blivit gasade ihjäl och sen uppeldade. Alla dom som blev förda till koncentrationslägrerna bara för att direkt dödas! Jag mår illa.
Läste också ett häfte som handlade om någon Doktor Gross, tror jag det var, som handikappade barn skickades till. Föräldrarna trodde han skulle ta hand om dom och sen kunde de få ett brev hemskickat att deras barn var svårt sjukt och väldigt illa däran. I själva verket såg de till att barnen dog så att deras hjärnor kunde användas för forskning! Barnet i kistan som skickades hem hade en scarfs runt huvudet för att dölja stygnen efter operation där de plockade ut hjärnan! Tydligen hade han där Gross över 200 hjärnor i sin källare som han forskade med!

Det är ju helt sjukt, man undrar ju verkligen om dom var vid sina rätta sinnen.
Jag läste också något om en flicka som föddes blind och dödades därför med diagnosen; idiot.
IDIOT?! jag vill slå på något.

GAH! måste gå och läsa fysik. inte för att jag fattar så värst mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0