gimme gimme gimme, a man after midnight!

Goder afton : }

idag åkte mamma och bo-ewe till öland så jag är ensam med mina syskon tills tisdag då jag själv åker dit med min moster och mina två kusiner x) sussa och sebastian kommer på fredag =)

så jag får fira min födelsedag på öland och vi ska dessutom gå på ölands djurpark dagen till ära. ( för er som inte vet, är min födelsedag den 16 juli x] )

så vi firade mig i fredags med mormor och morfar, min moster och mina kusiner, bo-ewes föräldrar och hans son anton =) jag fick massa fina grejor som jag nu tänker rabbla upp xD

hårinpackning
deodorant
ansiktsrengöring, dagkräm och body butter från samma märke: Oliva :)
hårgegga xD
handuk
dusch kräm
body lotion
ögonskuggor, rouge och eyliner i en liten ask =)
boken Landet bortom havet av Tamara McKinley
Sagan om Ringen 1 extended version
två jättfina koppar med tillhörande fat :D
och 300 kr

nu kan det kanske verka så att jag är en orenlig person med tanke på att alla har gett mig massa dusch saker och dylikt men så är inte fallet xD jag tyckte bara att det vore dags att äga lite riktiga rengöringsattiraljer xD

får mina presenter av mamma och bojje på onsdag; och jag hoppas på att jag får nån bok av Janet Evanovich.
jag vet redan att jag får sagan om ringen 2 av dom och 3:an av pappa men det kan ju va så att jag får nåt mer XD

nåjja, nog om mitt bortskämda liv.
igår bestämde mamma och jag att vi skulle dra oss in till stan och äta och sen gå på bio. det blev Mamma Mia! the movie xD helt nedrans fantastisk film! jag satt med ette lyckligt leende nästan hela tiden! :D
och jag blev så förvånad över att Meryl Streep och Pierce Brosnan kan sjunga! och sjunga bra dessutom! :D

oh, btw. jag kom in på C4! :D och det gjorde Viktor också :D happyhappy xD

ajdöss ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0