00.23

hejhopp igen. är hemma nu igen, hade sjukt kul. precis vad jag behövde :) tack, *utan att vara tofflig och löjlig*

är galet trött men pallar inte släpa mig ner och borsta bissingarna och göra mig i ordning. "i ordning" jobbigt att skriva, tar lång tid och är krångligt. 

det är gräsligt att tycka om just den typen. ni vet den där typen, helt underbart snygg, galet charmig och lite sådär, badboy liksom. och så kan han vara en jävla skitstövel ibland. rätt elak mot vissa människor. det är därför det känns så speciellt när han är snäll mot just mig. sjukt att det kan vara så, liksom att nån kan vara så jävla elak och ändå vill man bara att han ska tycka om en. han kan liksom vara skitdum ibland och jag skriker inte ens tillbaks, bara sitter och blir ledsen. vill bara att han ska förlåta mig. att HAN ska förlåta MIG! jag vill skrika högt när jag tänker på såna hära störiga tonårs situationer.

och jag har nästan ingen bra musik att lyssna på. allvarligt talat, just nu lyssnar jag på En helt ny värld från Aladdin.

till hösten ska jag starta mitt nya liv. antingen blir det ett bra liv där jag kommer över alla min löjliga problems, typ, inser att den jättesnälla killen är den bästa. att man ska leka med dom som är töntar för let's face it, det är dom som kommer bli snor-rika när de växer upp. att det är helt okej att inte vara spiksmal. (fast det är jag rätt okej med redan nu, tänker lite som så att man vill väl inte krama ett skelett. oh. hahahha! ser det verkligen framför mig nu, att man försöker krama ett riktigt skelett. en döing alltså. benig och dan. haha xD)

eller blir det så, att jag helt löjligt nog inte lyckas komma över mig högstadie kärlek och går och drömmer om honom tills jag fyller 30 och sen "vaknar upp" och inser hur gammal jag är (ursäkta alla vid 30+) och att jag aldrig kmr få några barn eller någon kille.

*suck*

Det är nu som livet är mitt, jag har fått en stund här på jorden.

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag har läst :D

2008-01-26 @ 00:43:23
URL: http://josefijn.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0