-

jag är väldigt trött på det mesta. önskar jag kunde gå i ide tills gymnasiet. jag pallar inte gå upp på mornarna, gå i skola, ha huvudvärk hela tiden, vara trevlig mot folk jag inte gillar, försöka att inte äta onyttiga grejor, lyssna på alla som tjatar på mig hela tiden, höra allt klag, få dåligt samvete när jag inte ska ha det, åka fram och tillbaka från mamma till pappa, höra dom snacka skit om varandra till mig, känna att jag verkligen inte vill bo hos någon av dom! pallar inte vara snygg, pallar inte sminka mig och klä mig rätt. pallar inte må dåligt bara för att jag råkade bli kär, pallar inte gå på matten när jag inte fattar ett smack. pallar inte känna att jag glider från alla speciellt mina bästa vänner någonsin. hur orkar ni egentligen? hur orkar ni bara vara?

Kommentarer
Postat av: Jack

I feel sorry for you Stina. May I comfort you?

2008-01-15 @ 23:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0