you've got nothing better to do.

hahah, nea ringe precis och babblade. hahah, väldigt komiskt att prata
i telefon med henne för vi är lika stressade och snabbpratande! xD

vi skulle umgås lite ikväll och nu kanske vi expanderar våra planer :D
oh oh, förresten! jag har skaffat såntdär på cdon så jag kan beställa själv och inte på sussis användare typ.
så nu är jag Lars Sebastian Holm med min egan hotmail/msn-adress haha xD är väldigt olaglig och använder sebbes csn också så jag slipper betala porto. må gud och polisen förlåta mig x)

however, beställde One Tree Hill säsong 3 ^^ så kanske kanske, kommer
det imorron och då kan jag chilla heeeela helgen framför tvn =)

adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0