perfekt, vacker i sin ensmhet.

yo, idrottsdag idag. rätt kul, x) vi började med basketturnering, sen fick vi pröva brottning och efter det judo. väldigt roligt :D fast jag skadade nog min arm på judon, det var inte så farligt i skolan men nu gör dett ganska ont och armbågen vill inte göra som jag vill. x / så nu sitter jag och skriver med vänster hand :S äsch, c'est la vie, oui?

och till sist kollade vi på en film, Goal tror jag den hette. fotbollsmovie, och ändå bra xD nej, inget ont om fotboll. saknar faktiskt det, hade gärna börjat igen men man ska ju helst börja när man är liten. förresten var jag aldrig särskilt duktig, gillade mest att jag fick springa x)

nop, pallar inte skriva längre, har ont i handen xD

adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0