hellooooooo gorgeous, no.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel? - yeah ^^
2. Är du lycklig? - för det mesta :)
3. Är du uttråkad? - för det mesta :)
4. Är du ledsen? - ibland. ^^
5. Är du italienare? - haha no.
6. Är du cool? - väldigt. xD
7. Är du från irland? - hm no, men skulle gärna vilja åka dit och låtsas det.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - nej, inte sedan 10 år typ.



ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej.
2. Har du någon gång blivit sårad? - yeah, men jag tror inte den
som åstakom det visste om det.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? - ja.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? - yop.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? - nop.
6. Har du haft en hemlig beundrare? - haha igen aning xD
7. Är du kär? - tror det  ;)
8. Vill du gifta dej när du blir stor? - yesbox :D



TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar? - Bilddagboken lätt ^^
2. Hår eller ögon? Ögon.
3. Katter eller hundar? - som att be mig välja mellan glass och glass.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? - Några få bästa.
5. Tv eller internet? Aouch, again with the "no chosing"
6. Coca-Cola eller Pepsi? isch, hurra för fanta x)
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? - beror på, folket, circumstances.
8. Pengar eller lycka? - honestly? inte en susning.
9. Dag eller natt? - natt.
10. Msn eller mobil? msn tror jag. ^^



TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? no, jag är proffsig. xD
2. Brutit ett ben? - nej jag är obruten xD
3. Gjort nåt du ångrar? massvis med gånger.
4. Hoppat Bungee Jump? - nej, men vill :D
5. Ljugit för någon du tycker om? ja.
6. Ätit en hel tårta? haha, tror inte det. kanske tre fjärdedelar xD
7. Gjort bort dig offentligt? - hoho, om jag har.
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? hm, nej.
9. Gråtit när ett husdjur dog? fy fan ja.
10. Velat försvinna? - stundom.



SENASTE

1. Telefonsamtalet du ringde ? - susananas.
2. Telefonsamtalet du fick ? - hm, *minns inte*
3. Senaste personen du var med ? - Sara ^^
4. Roligaste grejen som hänt ? OMG! MIN NYS KOM! :D :D :D
5. Personen du smsade ? Sara =)
7. Du skrev till på myspace ? - hm, jag hänger inte där xD
8. Du kommenterade ? je ne sais pas.
9. Natten med ? - Sara x)
10. Du kramade ? Charlie i think.


idag har jag haft en nysning i höger näsborre istället. den kom för en stund sen, tackolov. imorron är det säkert dags för vänster igen.
ska snart kolla på Gossip Girl och sen House sen ska jag sussa sött för att efter det stiga upp imorron vid halv 9 typ för jag har sovmorgon :D ; SO, Franska, SO, Luncha, Gympa. efter det kvickt kvickt, köra och färga håret hos frisören. snabbt snabbt hem och checka Kyle XY och sen hem till papu och sova där till söndag :D

mkey, bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0