babyboom.

maow, nu har jag kollat på Juno. den är så bra att jag ser i kors x)

inte för att verka konstig, men ibland vill jag verkligen ha en bebis :S : ) 
men hrm, det här är faktiskt min blogg och här är det min lag som gäller. 

Lag #23: Bebisar får alltid talas/suckas/längtas om/över/efter. dock inte skitungar över 5 och under 10.

Så nu sitter jag här helt sorgligt nog och önskar att jag hade en pojkvän som hade kunnat tänka sig att ha lite sex med mig (yeah yeah, jag vet. in my dreams. x)).
det hade bara varit så mysigt, att ha någon som verkligen var en del av en. bara så ni vet, jag är i ett desperat behov att älska någon xD och en bebis hade varit trevligt. och jag tror att även om jag blev tonårsmamma skulle jag nog kunna bli sångerska ändå. ^^ kan ju ta med mitt barn om jag ska till USA eller så. förresten om jag fått barnet typ nu, hade det ju varit hyfsat gammalt om resor skulle inträffa. Jag ska ju gå på gymnasiet, folkhögskolor, högskola m.m. men äsch.

ikväll ska jag bara slappa, sitta i våra nya fåtöljer. ^^

ciao -

Kommentarer
Postat av: Jack

haha, jag kommenterar xD

2008-02-23 @ 18:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0