a marriage, a love-affair, a friendship

hej ^^
om man tänker efter är music bättre än alla världens terapeuter.  music finns för alla åldrar, kostar inget (bara ibland), det finns olika sorter; glad music, sorglig music, aggressiv music. men i slutänden hittar man alltid music för just sin, for the moment, känsla. 

anyways, sitter mest här. har varit hos pappa sen onsdags och kom hem idag. råkade sova till 2 xD my bad, men jag behövde det. gör alltid så, sovar knappt på vardagar och sen däckar jag helt och hållet på fredagkväll och sover typ 13 timmar.
tjejerna gick precis, vi har dansat och snackat lite. ska ha uppvisning och betygsättning på måndag >.<

isch isch, känns inte så bra just nu. inget känns bra. känns som om du undviker mig. (i know i know, störigt när folk skriver så precis om dom vill att alla ska undra vem det är och som om det är nåt jävla brev.)
men jag får verkligen den känslan.
i know it aches while your heart it breaks, you can only take so much.

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0