my oh my -

Allmän lista på vad jag vill att killar ska ha just nu : ) 

  • Tatueringar
  • Skatare
  • Snälla snubbar
  • musikintresse
  • snygga kläder, dvs antingen skate eller typ herrkläder xD jag accepterar totally jeans och t-shirt. very sexy xD
  • styrka och lite muskler xD
  • Intelligens. förlåt mig men jag klarar inte av dumma människor.

    och typ, detta får inte förekomma.
  • droger.
  • inget tofflande, jag måste ha nån jag kan retas lite med utan att den bryter ihop.
  • inte för allvarlig.
  • inget tjatande om att jag ska sluta sjunga hela tiden.
  • och för guds skull inga hygienproblem. duscha!

en kille som avgudar mig, är trevlig och omtänksam, rolig och snygg. tatuerad och åker lite skateboard ibland. är så pass stark att han kan lyfta mig xD och som kan tåla lite tet. :D
är det för mycket begärt eller? xD


hur som helst, konserten nu på onsdag ju =) ska bli najs, allt går ju till barncancer fonden ju :D jag var på Ica med sanna, my och sannas lillasyster för att inhandla alla ingredienser till våran bakning på onsdageftermiddag :) det blir nog bra fast stressigt ^^ vi ska rigga upp alla instrument imorron efter skolan så vi slipper stressa allt för mycket i övermorgon <)

well, adios.


Kommentarer
Postat av: den där typen ya know ;O

vi har totaly samma kill smak! :D, gärna en liten piercing me tkr jag (A) ;)... wihii ONSDAG gona be niiiice :D

2008-04-14 @ 20:35:00
URL: http://2tre.blogspot.com
Postat av: Synonymous

Hahaha jag antar att det är du Åsa xD (piercing totally välommet absolut! xD) hell yeah it's gonna!

2008-04-15 @ 20:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0