11 april ~

Godkväll,
jag ber om ursäkt för att jag inte har skrivit på år och dar men jag har varit lite sjuk.
ont i halsen och det håller i sig fortfarande. sitter hemma hos pappa och försöker sjunga karaoke till låtar på youtube med min hesa hals. tvivlar på att jag skulle gått vidare i Idol om jag sökt i göteborg imorron.
Men Pärlan ska ju dit :D störkul och hon har lovat att smsa när hon är där - gah, blir så avundsjuk! vill också söka i år, men nedrans också att jag är född på sommaren.
fast iochförsig vill jag nog inte offra mitt första år på gymnasiet
om jag mot alla odds går vidare xD

Ä lite orolig faktiskt, okej lite självgott tänkande kanske men jag har alltid trott att om jag söker till idol kommer
jag klart gå vidare, men är dock inte lika säker nu längre.. en tjej som är ett år äldre än mig och som är verkligen jätteduktig sökte; och hon gick inte vidare!
och tjejerna snackade nåt om en lillasyster till nån snubbe i knislinge som tydligen är helgrym på att sjunga som inte heller gick vidare.
Och Charlie sökte ju också, och han har ju jättefin röst men gick ändå inte vidare

Jag menar jösses, om ingen av alla dom går vidare hur fasen ska lilla jag överleva då? dom kommer mangla mig! (Juryn alltså, inte alla dom jag räknat upp. de har nån anledning till att mangla mig. i think ..)
äsch, vi får väl se om jag söker eller inte. förslag? (i'm feeling blue, need some compliments ..)

hur som helst. har varit hos barnmorskan idag för att få p-piller. det gick super och nu har jag mvg i p-pillerläran xD
fick recept så jag får väl pallra mig upp til apoteket nån dag ^^ har för övrigt kollat på tv, blivit hämtad av papu, käkat tacos OCH smakat på alkoholiserade drycker. xD
tror att pappa ville reta Agneta lite så jag fick smaka både hans yppepyttelilla glas med jägermeister (ja ja ja, jag vet inte hur man stavar det.) och vinet xD
detta är stora framsteg ska jag säga er xD pappa har tillochmed gått med på att köpa nån cider till mig till saras grillkalasis imorron :D xD
hallelujah! eftersom det är i princip det enda jag dricker .... boy am i sad xS xD


okej, nu har jag skrivit snormycket. good luck with reading it through. x)
ciao.


Kommentarer
Postat av: Titti

Ha en trevlig dag :)

2008-04-12 @ 15:03:23
URL: http://tittisegen.blogg.se
Postat av: Jack

Shiet, låter som om du har haft några händelserika dagar :)

2008-04-13 @ 16:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0