Well hello!

Jo, jag vet att jag inte skrivit här på ungefär 13 år, men idag måste jag bara få berätta vad som händer!
 
Vad händer? Jo, inte ett jävla dugg. Jag överdriver inte ens, i wish liksom. 
 
Så här är det; skolan slutade ju typ 5 juni, om jag minns rätt, och sedan dess har jag mest tagit det lugnt och jobbat mina vanliga timmar på GF, typ två dagar i veckan. Firade midsommar med min guldklimp Kim och alla mina fina vänner, och det var jättemysigt! Men sedan har det bara gått utför...
 
I måndags hade jag min första officiella semesterdag, något som borde ha varit en enda stor utandning och supertrevligt. Men nä, eftersom jag redan hunnit dega runt innan midsommar har det nu tydligen blivit onödigt med semester. Idag är således tredje dagen jag spenderat i lägenheten med Supernatural på min iPad och katten bredvid mig i soffan. Vädret har varit så där lurigt växlande, så inte heller har det varit läge att dra till stranden med en bra bok. Resultatet av detta är att jag inte alls trivs med att vara ledig och inte ha något att göra. Nä, usch, jag har en sån där otrevlig kombo av rastlöshet och uttråkhet som knappt går att få bort. Det känns liksom som om det inte finns något att göra ändå. Tack och lov börjar jag jobba på måndag igen. Nästa omgång semester kommer inte förrän i augusti, så den rastlösheten får jag ta itu med då.  
 
Det här var nog ungefär det jag ville säga. Yep, good stuff. 
Hej och hopp, gummisnopp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0