Framtiden och framgången

Tyvärr måste jag meddela det som ni redan troligtvis är medvetna om: min blogg har avgått från tronen. Åtminstone för tillfället. Kanske den vaknar upp igen någon dag, men just nu har jag inte energi nog att skriva både akademiska arbeten och en fabulous blogg. 
 
Dock kan jag meddela att jag har skrivit min första C-uppsats, i historia! Den är publicerad via Linnéuniversitetet på 54 sidor och har fått betyget VG (dvs maxbetyget hehe :D)
 
Vill man njuta av den kan man trycka på den här länken.
Vill man inte det så kan man äta en glass istället, för det är ju också trevligt xD
 
Nu ska jag återgå till mina studier. Att snart vara lärare innebär en hel drös av prestationsångest och funderingar kring vad det egentligen kommer innebära samt om jag verkligen vill fortfarande (tack för det tvivlet, handledare Dan från förra praktiken). Vi får väl se vad som sker om 1 år då jag tar examen. Annars kanske man kan göra annat med en gymnasielärarutbildning i bagaget. Typ arkivera eller träna papegojor. 
 
puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0