Lazy bones!

Väna hälsningar från soffan på Tegelterrassen!
 
Kim och jag ligger utslagna på soffan och längtar till klockan blir 22 då vi legitimt kan gå och lägga oss. Eftersom jag varit ledig idag passade jag på att gå ut igår, tillsammans med mina lärarstudentklasskamrater. Wow, vilket långt ord. Hur som helst, det blev åka av minsann och jag gled ner i sängen vid 03.15, som den smidiga ninja jag är. Tyvärr hjälpte inte mina ninja-konster då Lisa ringde och jag kastade mig över Kim för att ta telefonen snabbt. Istället satte jag mig på honom och pratade lite med min fina gal-pal; då vaknade han. 
 
Dock kan jag meddela att gårdagens röj även medförde vissa negativa aspekter; jag stukade min vänstra fot! Så nu haltar jag omkring här som en galning. Så en kombination av huvudvärk, trötthet och handikapp har bidragit till mitt soff-läge under dagen. Inte ens när jag fick fint besök av Elin och hennes dotter Thea kunde jag kravla mig från soffan, bästa värdinnan eller vadå. 
 
Nä, nu orkar jag inte vänta på klockan 10 längre, jag lägger mig nu. Imorgon ska jag på frukostmöte med jobbet, sen jobba till stängning. Efter det kör Kim och jag till Broby för en mysig helg hemma hos familjen Strandberg/Svensson/Holm/Lindberg. 
 
peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0