Tack alltså

Hejsan svejsan!
 
Jag sitter i soffan med fötterna på bordet (det är mitt bord så jag får nog göra det) och men min trogna, om än lite långsamma, MacBook i knät. 
 
Igår var det deadline för inlämning av B-uppsatsen. Jag hade skrivit ett nästan färdigt hopkok och skickat till min lärare förra tisdagen. Han ringde mig igår på dagen med respons, vilket löd som följande: Omstrukturera, lägg till och förtydliga. Det kändes inte så toppen att höra det med cirka 8 timmar till deadline.
 
Efter 4 timmar av stirrande på min uppsats och tafatta försök att strukturera det som min lärare ville, ringde jag Lisa. Pratade med henne, höll på att bli hysterisk. La på, grät lite. Kim kom hem (låter som en klatschig schlager-låt btw) och kramade mig, då kändes det bättre.
 
Sen satt jag i soffan och skrev på den nedrans uppsatsen till 01.00. Kim var typ en hjälte och städade, plockade upp kläder ur flyttkartonger, åkte och handlade (bland annat kakor till mig) och bara fixade allt! Vilken gobit han är!
 
Komiskt nog blev jag på bättre humör allt eftersom jag skrev. Jag hade ett samtal till med min lärare, vilket hjälpte också. Det blev mycket bättre, det ska jag inte sticka under stol med. Det var dock jobbigt att utföra förändringar och lägga till typ två nya källor på en kväll. 
 
Men nu är det baskemaj över! Ska bara opponera på måndag nästa vecka sen är jag KLAR! KLAR MED TREDJE ÅRET! bara två år kvar. hahahaha.
oh well.
 
Nu ska jag se på en repris av Eurovision och äta smörgåsar. Undrar om Måns vinner. 'host'
 
puss på er allehopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0