Min fredag, så värdig!

Vad gör jag denna afton?

Jo, nyduschad i badrummet (vart annars liksom? Diskhon?) står jag med ett glas vin och handtvättar en bh.


Glamour, glamour, oh my life has thou in its palm, splendidly.

Efter krångel på jobbet lyckades jag ta mig därifrån 8.20, cirka en timme efter att jag egentligen slutat. Nåväl, jag är inte den som gråter över tillagda OB-timmar...

Nu ska jag fortsätta dricka mitt vin, se på The Shining med Kim, Adam den äldre och Adam den yngre. Resten av helgen består av jobb, men dock lite kort besök av mamma och Bo-Ewe imorgon, samt bio med ett helt gäng goa typer; nämligen domedagsrullen San Andreas. Ser fram emot The Rock's stora muskler. 

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0