vacay, i need you!

Först och främst vill jag säga att i torsdags förra veckan fyllde min fina vän Viktor 23 år, denna magnifika man som jag knappt sett på år och dar, men som fortfarande är min hemliga pojkvän (inte ens min riktiga pojkvän vet om vår relation) och jag står fast vid att musikalbarn kommer havas och herrgårdar kommer inköpas. My darling, yet again, happy birthday!
 
Annars sitter jag i soffan med Kim och har det bra. Jag har haft en lång dag på jobbet med mycket att göra; men det har varit givande ändå, dock trött nu. I morgon jobbar jag 09.15-19.30, öppning och stängning, sedan ska jag äta en quick AfterWork med damer från jobbet (som nu för tiden även omfattar Johanna, numera anställd på Hallbergs, vår kära granne på Le Baron!)
 
Sen, thank GOD, är det äntligen dags för Kreta med Lisa! Yes, som jag har längtat och som jag har väntat, det har vi nog båda xD ska lägga mig i en solstol och inte röra mig på en vecka, yesbox!
 
so, over and out people. 
xxx

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du lisa holms syster?

Svar: Nej.
StinaTheGreat

2015-06-24 @ 00:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0