Mitt hjärnerum är som biblioteket i Skönheten & Odjuret, större än störst och det finns ALLTID plats för fler böcker.

Vid det här laget är ni antagligen medvetna om min intensiva relation till böcker och film. Med detta i åtanke vill jag bara berätta hur mysigt jag har det i min gosiga soffa i min mysiga lägenhet med en av de tre böcker av Stephanie Laurens som jag beställde förra veckan och som anlände idag :D Jag är redan kär i alla karaktärerna och då är jag bara på sida 167 av 430. Det bådar gott alltså!
 
Annars om ni undrar är mitt huvud fyllt av etrusker, Rom, spartaner, Atens delisk-attiska sjöförbund, Alexander den Store och Babylon. Man skulle ju kunna tro att det innebär att det inte finns plats för mer litteratur, hur frivol den än är. Dock kan jag berätta för er att det är en helt annan del av min hjärna och jag säger faktiskt som så att finns det stjärterum så finns det hjärterum. Eller, hjärnerum kanske.
 
 
 
Utöver detta är allt sådär nästan löjligt bra.
I'm choosing to fly when I can, simply because it is lovely!
 

Kommentarer
Postat av: mammy

Åh du kan konsten att uttrycka dig...skönt att du har det mysigt med dina böcker! Kram från mig!

2014-09-10 @ 22:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0