Kafferast i hundra år i väntan på afterwork

Jag hänger på jobbet, efter att mitt pass tagit slut. Jag ska nämligen möta Lisa för afterwork om en timme typ och ärligt talat pallar jag inte cykla hem, bli svettig och sen sitta hemma och stirra i 20 minuter och sen cykla ner till centrum igen xD

Så jag tar en kopp kaffe istället och chillar. Har förresten varit hos Therese på Hairtouch idag, hon skapade magi med mitt slitna hår, helt underbart! 




Jag är så nöjd! Vi bestämde att ta färg om några månader, innan sommaren :)

Förresten kan jag också meddela att jag skrev ett extremt långt och snitsigt (självklart, allt jag gör blir snitsigt) inlägg om London-resan, men det valde blogg.se att radera. Så nu strejkar jag. Fast det skiter väl blogg.se i. Dom enda som lider är ni. Och jag älskar ju er, så, jag får väl sätta mig vid datorn och komponera ett helt nytt inlägg. Suck...





Kommentarer
Postat av: Mirre

Jag kräver ett London-inlägg! Håret blev ju jättesnyggt (Y)

Svar: Tack! :D jag är nöjd, även om det nu känns rätt kort xD
Synonymous

2014-03-14 @ 21:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0