Ibland måste man stanna upp och tänka efter.

Så, jag har tänkt till lite nu. Ni vet hur det ibland blir lite för mycket av det goda? Det har hänt mig nu, så jag ska försöka lugna ner mig lite och försöka fokusera på att vara en trevlig människa istället för en mindre trevlig en.
 
Det känns lite läskigt att alkohol och fest helt plötsligt blivit en del av vardagen. Jag tycker ju om att gå ut med mina vänner och dansa, det är skitskoj. Men när det blir för mycket, då är det inte kul, jag är inte kul då. Så nu får det bli en vit vecka, det behövs verkligen, allafall för mig. Det kanske verkar överdrivet, men jag känner liksom det i ryggraden och har gjort det hela dagen. När jag måste ringa till mina fina vänner på söndagen för att be om ursäkt för att jag inte var mitt bästa jag på lördagen, då har det gått för långt. 
 
Så den här veckan ska jag ta det lugnt och ha roligt utan alkohol. Det blir skola i morgon, lunch med Lisa och träning. Bra.
 
Förresten, min bonusfarmor Märta fyller år idag, grattis till henne! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0