BOJA. again.

Idag har jag promenerat, passade på att gå inom Lisa på apoteket och säga hej. Trots förkylning lyckades hon vara vacker och även om jag spenderat de senaste 7 dagarna konstant i hennes sällskap är jag inte alls trött på vårt vänskap, tvärtom, det blir bara ännu roligare med allt xD
 
Efter det gick jag hem till Johanna och skrämde livet ur henne genom att ringa på dörren. Pyret är lite rädd av sig, hon tror att det är smubbar med keps som ska sticka in huvudet. Men det var bara jag, vi pratade en stund och sen följde jag henne till träningen. Jag bjöd hem henne till mig ikväll för att beundra mina inköp i London :D
 
Men först ska jag äta och titta på Teen Wolf. Man vet att avsnittet kommer bli bra när det här dyker upp innan introt:
 
 
Ja, ni behöver inte säga det, jag vet att jag är ett rent jävla utseendemässigt mirakel. 

Kommentarer
Postat av: L

Du är så underbar snöret!! :)

2014-03-04 @ 15:58:48
URL: http://hosnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0