I'm always on team Stina, when I'm not on team Edward.

Konstig lördag. 
 
Så är det. Jag har jobbat klart och vet knappt vart jag ska ta vägen. Jag vill inte bara sitta här, men samtidigt har jag inget att hitta på. Kunde kanske ta en tur till gymmet, det vore en idé. Sen borde jag ju skriva på mina uppsatser som ska in i veckan. Men alla vet ju att man presterar bättre om man stresskriver allt de sista dygnet innan deadline. 
 
Fast vet ni vad jag verkligen vill göra? Läsa Twilight-böckerna. Jag har fått dille på Twilight. Min bror gav mig hela boxen med alla filmerna i julklapp (han är nu officiellt asbra på presenter) och dom betade jag av under julhelgen. 
När jag sen hittade Om jag kunde drömma i min bokhylla hemma i Skåne började jag fundera på vad som var annorlunda i boken gentemot filmen. Ettan då alltså. Slutade ju självklart med att jag läste hela boken. Det har jag inte gjort sen jag var 14 x)
 
Nu är jag liksom sugen på tvåan. New Moon, eller gärna När jag hör din röst. Jag brukar inte trivas med böcker på svenska, det känns på något tokigt vänster lite onaturligt nuförtiden. Jag förstår engelska bättre. Detta kallas tydligen domain-loss, vilket jag har sugit åt mig som en tvättsvamp. Låter det inte spännande? Domain-loss. 
 
Hur som haver, jag önskar därför hett att jag hade kunnat spendera kvällen med näsan i böckerna om Bella och Edward, men så blir det icke. Biblioteket stängde innan jag slutade och i morgon har de också stängt. Så det får vänta till måndag.
 
Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0