Victory is mine. Not yours Miller.

Hejsan hoppsan!
 
Livet rullar på i Kalmar, tiden går så fort att jag idag kom på mig själv med att säga: "är det redan fredag imorgon?" Så säger vuxna hela tiden. Så nu är jag vuxen.
 
Den här dagen har gått förbi som om jag varit i en bubbla. Lisa, Emilia och jag var ute på galej igår och på Harry's stötte vi på Johanna och Maria, så himla roligt! Vi drack Rosa Pantern och dansade till oförklarlig 90-tals musik. Hoppade in och jobbade 14.30-19.20 eftersom Karin var sjuk. Jag sorterade varor och organiserade artikelnummer inför vår inventering. Det var trevligt sövande och det hände inte så värst mycket under mitt pass, förutom att jag pratade med min chef Ulrika och fick ett fint besked att det är flera kunder som sagt att jag är väldigt trevlig och duktig på mitt jobb. Sånt känns ju som rostad macka med hallonmarmelad en junimorgon, superbra! 
 
Lisa och Torbjörn plockade upp mig efter jobbet och så fräste vi till Norrliden för filmkväll hos Rickard och Emilia. Vi tittade på Law Abiding Citizen med Gerard Butler och Jamie Foxx, sjukt bra film, om än läskig. Plus att Rickard hade komponerat ihop ett film-quiz som jag vann, wohoo! Tänk, jag visste att jag en dag skulle tjäna på att vara cinemophile. Self-high-five! Jag var så ivrig att svara att när jag räckte upp handen hela tiden lyckades jag inte bara imitera Hermione utan även sträcka min arm en smula. Pain and victory goes hand in hand, as it turns out. (Ps. Miller kom tvåa. Hehehehe Ds.)
 
Nu ska jag städa lite i mitt rum, eftersom jag befinner mig i det tillståndet där jag är lagom trött men ändå vill fixa och dona. Så jag ska lyssna på Yiruma och bara vara.
 
Puss och kram, ät en banan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0