Världens sämsta rubrik.

Jag är den okrönta drottningen av Guldfynd. Eller nej, jag är nog mer en prinsessa. De tre damerna jag jobbar med är drottningar och jag är kronprinsessa. Men bra känns det, nästan overkligt liksom. Jag har lite svårt att förstå att en permanent arbetsplats inte ska innehålla dålig chef, dålig lön och lagom obehaglig atmosfär. Guldfynd är det första stället jag jobbat fast på och känner mig som fisken i vattnet. Alla är trevliga, pedagogiska och visar mig gärna nya grejor så att jag kan lära mig :) Men men, nog om min hemliga uppgift att smöra för Guldfynd och sprida bra reklam. hehe...
 
Eftersom helgen var magnifik men även onyttig ska jag försöka ha en aktiv vecka. Jag har bokat in mig på dans-pass tisdag, onsdag och torsdag. Ska även skriva en uppsats under veckan så att den är klar innan Lisus och jag drar till London nästa tisdag! YÄY! Jag längtar mig tokig, ska bli skitkul att trampa på brittisk mark igen, och speciellt med min vapendragare Lisa ;D
 
Idag är det förresten nästan vår i Kalmar. Himlen är lite blå, marken är torr och vinden blåste bara lagom svinkall. 
 
puss och hej, leverpastej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0