Jag behöver MacBook-hjälp!

Jag vill fråga en grej. Är det någon som antingen vet hur man hanterar mac eller känner någon som hanterar mac?
 
Min nyckelhanterare har blivit tokig och jag måste ge lösenord till dessa grejor konstant. Exakt samma rutor dyker upp hela tiden och ärligt talat vet jag knappt vad någon av dem är. Mail förstår jag, men det är ockås något av ett mysterium eftersom min mail faktiskt fungerar. Det är precis som om jag måste bekräfta hela tiden.
 
Det här har hållt på i snart en månad och rutorna poppar upp cirka en gång varje minut. Allihopa. Och jag måste skriva i mitt lösenord. Snälla, snälla, säg att någon förstår detta och kan hjälpa mig?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0