...jag ser lite tokig ut. Överallt.

God kväll bloggen!
 
Om ni undrar vad jag gör kan jag berätta att jag sitter i min soffa med datorn i knät, håret står åt alla håll och kanter, sminket är utkletat i ansiktet och min blick är en aning bedövad. 
Idag slutade föreläsningarna 15.00 och mot alla odds skulle jag inte jobba. Annars har jag skola på förmiddagarna/ till 15 hela veckan och jobb direkt efter det till 19.30.
Det blev nog för mycket ledighet här idag alltså för jag kan knappt resa mig ur soffan. Inte fick jag behålla min lunch heller utan den ville raskt komma upp igen efter att jag kommit hem. Trevligt...
 
För att muntra upp mig tittade jag på den här videon. Känner spontant att jag vill umgås med Smaug.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fin din gran är..har visat Bojje bilden oxå så han blev stolt!

2014-12-20 @ 19:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0