I all hast denna december-morgon.

Guten morning!
 
Idag jobbar jag mellan 11.30-19.20, så julkapparna måste köpas antingen innan eller efter arbetstid. Bättre innan då, när butikerna faktiskt har öppet, resonerar jag. Så jag ska möta upp Lisen om en halvtimme för lite shopping.
 
Annars är det fullt  upp hela veckan, både med jobb och skola. Men jag ska inte klaga (vilken överraskning va?!) eftersom jag har både ben och armar, min hälsa, fina vänner och en snorbra familj och släkt. Plus att jag har en gosig lägenhet, SAMT kanske den sötaste julgranen i världen.
 
Eftersom det var svårt att fota med Macken så får ni hålla andan medans jag fotar med telefonen och bloggar därifrån istället xD
 
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0