Things I didn't want to hear from my roomie before I smacked him with a skillet.

Det är en fin torsdagskväll minsann.
 
Jag sov så extremt dåligt i natt att jag tagit ett vuxet beslut att inte träna, gå på pubrunda med Karolinerna och blir salongsberusad. Istället har jag handlat lite (har nu 6 kr och 80 öre på mitt kort. Tur att CSN kommer i morgon), tittat på The Perks of being a Wallflower (väldigt bra!), varit på biblioteket och kikat på nya böcker, köpt en liten påse sura dödskallar och ska nu bänka mig framför tv:n med Gilmore Girls säsong 5.
 
Jag ska försöka somna i vettig tid och inte se ut som en zombie igen i morgonbitti, som min roomie vänligt påpekade när jag mötte honom i köket imorse efter 4 timmars sömn. Den killen är så extremt divig och dålig med tjejer att jag tror att han kommer spendera resten av livet aloooooone. Scratch that, jag vet.
 
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0