The women in my life!

Kära fredag, det är skönt att du är här!

Och var är 'här'? Jo, nämligen Broby! Jag tog med mig Lisa till min lilla by för en lugn fredag med god pizza och trevligt sällskap med mamma och Bo-Ewe. Med inte mindre än 3 lärare vid matbordet blev konversation lite djup och existensiell för en trött fredag. xD

Lisa och jag såg en film, drack ett par glas vin och nu ska det somnas in fridfullt. Imorgon ska vi äta bamse-frukost och ta en frisk promenad!

Jag ska till Miranda på eftermiddagen (YES! Äntligen, jag har längtat så sjukt mycket efter att få träffa min goa vän!! :D) och då får jag säga adjö till Lisa för ett par dagar.

Men än så länge är det mysiga tider på Torpet :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0