Ibland får man slänga in lite allvarligare funderingar.

Jag är inte direkt den flitigaste när det kommer till att läsa bloggar. Jag skriver gärna i min egna och vill ju hemskt gärna att folk ska läsa och roas av det jag skriver (*wink wink* :D) men jag kan själv vara dålig på att läsa bloggar. 

De enda kändisbloggarna jag läser är Egoina och Blondinbella. Jag gillar Egoina skarpt! Hon är rolig och det är lättare att relatera till henne eftersom hon är lite mer av en vanlig, cool tjej som bloggar. Trots det har hon gjort sin blogg till ett leverne och det är häftigt. Blondinbellas blogg är superfin och jag började titta in där då och då när hon blev gravid. Hon verkar jobba extremt mycket och har fingrar i många pajer, något jag beundrar. Både tjejerna är liksom egenföretagare och har koll på sin jobbsituation så himla bra

Jag vill gärna göra mycket i mitt liv. Att bli lärare kändes som en bra väg för att både få göra något jag älskar och nå till andra ställen. Egentligen vill jag nog inte stanna vid gymnasielärare. Kanske gör jag som min moster och bli rektor, det känns som en utmaning. Jag skulle gärna vilja resa, träffa och jobba med olika människor. Man kanske kunde bli något sorts resande lärare med eget företag eller något. Jag är inte rädd för att jobba, men jag vill göra något jag verkligen trivs med. Alla har ju inte den turen men jag ska försöka kämpa för att få det så :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0