I am woman, hear me roar!

Ibland älskar jag att vara kvinna!

Imorse vaknade jag prick 08.35 och visste genast att det var den där tiden på månaden. Jag är faktiskt förundrad över den inre biologiska klockan som sa till mig att vakna, gå upp och ta en naproxen precis i rätt tid för att förhindra värk hela dagen. YEAH! SELF-HIGH-FIVE!!!!!
 


Första dagen kan annars vara så jävlig att jag bara vill ligga i min säng med en 1-liters Ben & Jerry's, gosig filt och en riktigt lång serie med mycket våld i så jag får utlopp för min ilska mot den biologiska bördan av att vara en vandrande fortplantningsmaskin.

Men inte idag! :D

IN YO FACE PERIOD!!!

U MA DAAWG! (precis här föll jag in i Schmidt-stilen från New Girl.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0